ny design

Klckan är lite för mycket för att jag ska orka fixa en helt ny design till bloggen, men eftersom jag, och några av mina vänner, upptäckt att min tidigare bloggdesign har hakat upp sig så ändrar jag nu, bara tillfälligt, till en annan design så att bloggen i alla fall går att läsa. Dessutom är det kanske på tiden att jag gör om designen lite, eller vad säger ni? Jag har ju trots allt inte gjort om på ett tag. I vilket fall som helst har jag inte lust att göra det nu, kanske kan det bli något att pyssla med på tåget på väg hem?

Just det, för er som inte vet. Nu är jag i Åre, vi kom hit idag. På torsdag åker jag härifrån för att vara med på Jennifers "hejdåfest", eller vad man ska kalla det. Familjen åker hem på lördag, så därför tar jag tåget.

Nu är det snart bedtime för mig, men jag måste bara säga att OM 12 DAGAR ÄR DET BYE BYE SVERIGE OCH BONJOUR LA FRANCE!!!!!!

Later!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0