En bra dag

Idag va en bra dag. Jag hade bestämt med Patrik att vi skulle åka skridskor i Vasapparken idag. Så då blev det så. Vid halv fyra kom jag in till stan och tog mig bort till citymail lokaler på Döbelnsgatan. Där hängde jag en stund med alla sköna citymans och sen gick vi iväg. Det gick förvånandsvärt bra att åka skridskor, jag trodde verkligen jag skulle vara som Bambi på hal is, men det gick faktiskt riktigt bra. Jag ramlade några gånger såklart, men det gjorde Patrik också. Vi konstaterade att isen var hård och hal. När vi åkt ett tag kom en John Deere traktor och började "spola" isen, bara det att han typ inte gjorde någon skillnad. Men jag fick i alla fall visa mina skillz i traktormärken. Alltid något!

 

Igår hade Mikaela avskedsfest. Hon ska åka till Indien och volontärarbeta där lika länge som jag ska plugga i Frankrike. Det var jättemysigt! Nu borde jag fortsätta packa. Jag började på allvar igår, och det var verkligen inte att leka med. Det låg kläder utspritt över hela mitt golv. Och det vill inte säga lite, jag har ganska mycket golv att sprida ut mig på... Nu ligger största delen av kläderna i alla fall i väskor och jag har ringt adressändring och desutom tagit reda på min puk-kod till mobilen. Det känns inte som att jag har så mycket kvar att fixa. Hoh, jag börjar bli nervös! Nu ska jag titta på "flickan som lekte med elden".

 

Puss!

//Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0