11 timmar!!!

Oj oj oj oj! Nu känner jag att hela jag litegrann skakar. Jag kommer aldrig kunna sova i dethär tillståndet. Men det borde jag göra. I morgon, eller om 11 timmar åker jag. Då kommer troligtvis den mesta av min bloggaktivitet flyttas över till: amandailyon.blogg.se. Jag har ännu inte hunnit fixa någon snygg bloggdesign, men det kommer. Jag vet hur jag vill ha den. Där finns alla mina äventyr (förhoppningsvis) dokumenterade.

Idag har jag packat. Ungefär som alla andra dagar, bara lite mer panikartat. Nu är jag klar i alla fall. Två väskor på nästan exakt 20 kg, ett handbagage på 7,5 kg och jag kan inte ha med mig så mycket mer. Något jag inte har så mycket av är bilder. Så ni som läser min blogg får jättegärna skicka brev med fina bilder, antingen på er, på mig eller på vad ni vill :) Jag vågar lägga ut min adress här:

Amanda Lönngren
Résidence cour des muses 1
Chambre 211
8 Rue Bonald
69007 Lyon
France

Brevbomber kommer att uppskattas och besvaras!

Hjälp, jag är pirrig. Men det kommer gå bra. Men jag är nervös. Mina föräldrar hade gjort mat som jag bestämde dagen till ära. Fläskfilé med saffranspasta med morötter och zuccini. Till efterrätt hade vi blåbärspaj. Gott var det! Nörden inom mig jublar just nu, för igår fick jag ett paket på posten:

Alla 7 Harry Potterböckerna på engelska i pocketformat. Lovely!

 

Nu borde jag sova. Det kommer jag inte göra. Men ska i alla fall sätta på mig pyjamas och borsta tänderna.

 

Bisous!

//Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0