Näe

Den här hösten har varit en tragisk blogghöst, med tanke på allt kul som hänt! Jag har vekrligen varit totalt oinspirerad att skriva. Fråga mig inte varför, jag tycker ju att det är kul(?). Jag tror att det kan vara så att den fritid jag haft, då jag inte varit i skolan har spenderats så mycket med kompisar och på olika aktiviteter så att den tid jag varit hemma behövts till att plugga, laga mat, städa och tvätta. Efter alla dessa nödvändiga göromål tror jag inte att jag varit så taggad på att skriva. Plus att jag inte har speciellt många läsare kvar, eftersom jag varit en sån tråkig bloggare de få gånger jag faktiskt skrivit. Men jag ska försöka ändra på det. Bloggen är ju ändå till för migsjälv också, så att jag kan titta tillbaka på någonting från min universitetstid och komma ihåg hur fantastiskt kul jag hade. Så, från och med idag ska jag verkligen försöka anstränga mig för att lyfta tillbaka denna blogg till dess forna glans. Med start nu. Alltså kommer det att bli ny design och frekventare upptateringar. Önska mig lycka till och vi ses i nästa bloggliv! ;)

//Amanda

Ps, kan inte ni få som faktiskt läser kommentera så att jag får lite inspriation att fortsätta för er skull också :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0