Cha chaaaaa!

Jag har överlevt ännu en redovisning, varit på den roligaste hemmafesten på länge och haft den tröttaste söndagen på länge. Nu sitter jag här, nyduschad och ska snart krypa ner i min säng. Igår hade Chris fest i rummet brevid mitt, så det lät och rykte in cigarettrök i mitt rum igår kväll.... inte så mysigt.

Festen i lördags hade temat "Moulin Rouge". Jag var inte speciellt taggad på det i början, men sedan, när alla började satsa på sina kostymer, då blev det fart på mig också! Det var verkligen jättekul, alla hade så fina kläder på sig, och folk hade verkligen ansträngt sig! :) Kul hade vi, vill jag lova!

Nu är det snart läggdags. God natt!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0