Segling!

I helgen har jag seglat!! Det var väldigt härligt, jag tycker verkligen om att komma ut på sjön och bara stänga av allt vad kontakt med vardagen heter. Jag kollade knappt på mobilen, hade ingen aning om vad som hände på facebook och struntade blankt i vilken post som skulle komma att hemsöka mig den kommande veckan. Jag bara nöjt helt enkelt... och kurerade min fot.

Foten, ni vet inte vad som hänt. Kortfattat, och för att era intressesmurfar ska hålla sig lugna, så ramlade jag på kontoret i fredags över en vagn (som jag uppenbarligen inte såg) och fick migsjälv inklusive 20 kilo bontlåda på min stackars fot som jag såklart landade snett på. Foten är just nu dubbelt så stor som den ska vara, den protesterar högljutt (nåja...) mot hastiga rörelser i sidled och den börjar bli lila. Men, det går åt rätt håll.

Idag var jag tillbaka på jobbet igen (gick inte hem i fredags heller, lindade hårt och körde...) och delade så fort jag kunde efter mina förutsättningar. Jag lyckades slippa Rörstrandsgatan (tack!) och delade i stället klarabergsvägen, som kanske inte var så mycket bättre, men där fanns i alla fall inte port nr 40 som inte varit utdelad på tre veckor på grund av att man inte kommit in i porten.

Med detta sagt ska jag lägga upp lite bilder från helgen och sedan konsultera min vän internet om vart/hur/var jag ska bo/göra i Frankrike i vår.

 

 

Vi fick några kompisar :)

 

Jag gick och tog lite foton, helt spontant blev jag djup och fotade denna bild...

 

Solnedgång.

 

Jag och Astrid grillade marsmallows!

Från berget, den grå båten är vår!

 

//Amanda


Kommentarer
Postat av: charlotte

OMG! Du skadade dig-tar det lugnt pa jobbet nu hörru??

tack för mailet förreste, ska svara snart, har haft väldigt mkt senast--

puss!

2009-09-15 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0