Onsdag

Ibland är jag väldigt fantasilös, så jag kom inte på någon bättre rubrik än onsdag. Det får duga tycker jag, det är ju trots allt onsdag idag. Jag har jobbat idag också, jag fick nästan ett helt distrikt själv vilket gick bra, jag blev bara förvirrad lite ibland...

------

Och nu är det inte onsdag länge utan lördag, söndag om man ska vara petig, kolckan har passerat 12. Jag blev avbruten av min kära lillasyster som ville kolla på one tree hill med mig, vilket jag självklart ställde upp på. Det är inte mycket som går upp emot lite one tree hill!

Idag har jag träffat Karro. Vi bakade en väldigt god äppelkaka, bland annat. Och tittade på mina fina, fula och underbara bilder från Traena. Jag missade att lägga upp några riktiga pärlor, så de kommer här!

Det är svårt att bestämma vem som är snyggast i pannlampa, jag eller Karro, men en sak är säker, det var praktiskt att ha dem!

 

Nu ska jag snart sova tror jag. Jag måste lägga mig i tid så att jag kommer upp i tid imorrn, annars kommer jag få en fantastisk måndag klockan 05.25....

Puss!

//Amanda



Kommentarer
Postat av: Miriam

PANNLAMPA! KÄRLEK!

:D

När jaaaag blir stoooor (...) så ska jag sätta fast en permanent i min panna.Den ska gå på hjärnkraft! Sen när det blir strömavbrott/huset rasar in/vinter så kan jag bara vara allmänt awesome i min egen bubbla av ljus. Den du.

2009-09-06 @ 19:49:05
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0