Jag vill ha!

Igår var jag hemma hos Helena. Jag, Amanda och hon hade det jättemysigt. Vi åt massa godis, drack te och pratade strunt. Precis som man ska göra när man är tre tjejer som träffas och inte gjort det på länge. Efter ett tag satte vi på en film, Sound of music. Jag har aldrig sett hela, vilket jag skäms lite för. Det är ju en väldigt bra film. Jag förstår varför den blivit så stor. Men nu till rubriken. När de båda fick varandra där i slutet, då kände jag bara "ååååååååh ge mig en pojkvän!" Vilket jag också skrek/sa ganska högt. Varför är det så att man så gärna vill ha någon? Varför har vi detta behov, egentligen? Jag är riktigt, riktigt nöjd med mitt liv. Jag har många härliga vänner, en bra familj och jag har en sysselsättning. Ändå känner jag att jag inte är "hel". Det låter jäääätteklyschigt. Men så är det. I alla fall lite. Jag tror att jag vill träffa någon.

Nog om detta. I brist på dejter i min tillvaro så fyller jag tiden med annat. I fredags var jag först på jobbet, sedan på kör och därefter bar det av hem till Karro. Jag blev dock aningens förvirrad när jag skulle hitta dit. Först gick jag åt fel håll. Sedan gick jag ut genom fel dörr från ICA, och började gå på fel gata. Men till slut hittade jag rätt. Vi åt jättegod mat och hade jättemysigt. Plus att jag fick min dos av "idol"-tittande. Det behövdes. Jag lyckades hinna med sista roslagsbanan hem också, efter att ha åkt 4:ans sightseeing genom stan.

I går hände det inte mycket. Alla, eller många skrev högskoleprovet. Det gjorde inte jag. Men när Amanda och Helena skrivit klart och ätit middag åkte jag som sagt hem till Helena. Jag skulle ha träffat mormor igår, därav inga planer, men hon blev sjuk, så vi ska ta det nästa helg. Kanske. Idag är planen att kanske träffa Amanda igen. Hon pluggar i Uppsala nu, så det är inte jätteofta man träffar henne, då gäller det att passa på!


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dessa snyggingar hängde jag med igår!

//Amanda

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hm, jag vet inte om det blir någon utgång ;) men vi får la se duuu! <3

2009-10-27 @ 20:21:28
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0