Nu börjar det närma sig!

Helt galet, om en månad är det julafton. Det börjar verkligen dra ihop sig nu. På söndag är det första advent och om mindre än två månader är jag i Frankrike. Jag börjar bli riktigt taggad nu, känner jag. Jag märkte det när jag satt på tåget idag och träffade Gabbi. Jag berättade för henne om det och kände att ju mer jag berättade desto mer taggad blev jag. Självklart finns det mängder av saker jag kommer sakna här, hemma, men just nu överskuggas det av min entusiasm. Det ska bli så kul! IIIiiiiiih!

Nu ska jag fylla i blanketten om boende ordentligt, och sedan skanna in den och maila iväg den.

 

Här hoppas jag att jag ska bo!

 

Klart slut

//Amanda


Kommentarer
Postat av: charlotte

är det ett rum i en studenkorridor eller en riktig lägenhet?

2009-11-25 @ 22:38:36
URL: http://kaarlotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0