Lika som bär?

Idag när jag var ute och delade började en låt som heter "Leila" spelas. Då kom jag genast att tänka på Karro. Hon och jag måste vara de enda människorna, (eller nästan) som förstått vilken fantastisk låt det är. Det måste vara en av de bästa låtarna som varit med i Eurovision Song Contest, någonsin. Fantastiskt bra är den. Låten var med år 2006 och framförs av Hari Mata Hari för Bosnien. Det roliga är att i årets Eurovision så deltog Bosnien med en låt som var näst intill identisk med "Leila". Den heter också ett tjejnamn, men denna gång "Regina". I alla fall tyckte jag och Karro det. Helena och Jenny tyckte nog bara att vi var knäppa. Här kommer nu i alla fall båda låtarna.



 

Skillnaden mellan dem är att Leila är mycket bättre! Men lyssna på dem, och håll med om att de är lika!

Jag vet att jag är lite nördig, men som sagt, jag står för det!

 

Klart slut

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Miriam

Tack amanda, ska försöka det nästa gång jag vill centrera!!:D Allt bra annars?^^

2009-11-20 @ 16:35:23
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0