En nystart.... kanske?

okej, alldeles för mycket har hänt sedan jag skrev här sist, så jag tänker inte ens försöka skriva allt i ett inlägg. Ni får helt enkelt leva med att det finns vissa luckor i min levnadsberättelse...eller någonting ditåt. I vilket fall som helst tänker jag nu lägga upp en bild som gör mig alldeles glad i kroppen. Den kommer från måndagen den 1 juni, antagligen den bästa måndagen jag varit med om på länge. Då hade vi roddregatta med skolan, och jag tillbringade många svettiga, härliga timmar ihop med härliga, svettiga människor som jag tycker om. Vi gjorde vårt bästa, hade bra laganda och hade kul vilket var det viktigaste ;D


Här är vi  hela gänget, nästan, glada och fantastiskt vackra i våra gula tröjor och matchande bandanas (fast det var det bara eleverna som hade....)

Idag har jag träffat Karin. Det var på tok för länge sedan sist, men det var mycket trevligt! Vi gick ner till Näsa äng, och tog första doppet vid stammisstranden. Jag har dock badat innan idag, men inte på Näsa äng.

Vi får se när jag kommer tillbaka nästa gång. Men jag ska garanterat lägga upp lite fina studentbilder snart tror jag :)

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag det var det :)

Kan inte du skicka alla bilderna från rodden till mig? :D



Pussar och kramar!

2009-06-25 @ 20:39:31
URL: http://fagerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0