Fredagsmys

Ikväll ska jag hem till Marta på typ filmkväll/tjejkväll/fredagsmys. Det ska bli myys :-) Dock kunde dagen ha börjat bättre. Jag vaknade vid halv 9 från en dröm i vilken jag var tillsammans med Chad Michael Murray, en riktigt bra dröm alltså. Eftersom att jag inte behövde gå upp förrän nio så somnade jag om och drömde vidare om min och Chads romans. När jag har snoozat två gånger så vaknar jag med ett ryck och inser att jag har missat tåget och börjar om en kvart. Som tur var jobbar pappa hemifrån på fredagar så snäll som han är körde han mig till skolan. Jag kom i tid, men med ett stort ruffs, inget smink, medhavd frukost och fortfarande sömnen kvar i ögonen... inte den bästa starten, men vad gör man inte för Chad Michael Murray?!!?

Väl i skolan hade jag bara en lektion eftersom att musiken var inställd och det var Ylvas tur att ha inså. Nu är jag hemma, har precis tvättat bort en ansiktsmask och ska snart gå iväg och hämta Asrid från skolan. Pappa bad mig att göra det, och eftersom jag gärna vill ligga bra till hos honom så att jag får ta bilen ikväll så gör jag såklart det som han ber om!


Vem tackar nej till att drömma om en sånhär snygging?
Inte jag i alla fall! Nu ska jag gå iväg och hämta Astrid!
À bientôt!
//Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0