Det blir aldrig som man tänkt sig...

...men det kan bli ganska bra ändå! Spelningen var riktigt bra! Jag tror inte jag har sett dem spela bättre. Däremot blev spelningen en aning försenad, vilket kanske inte var så kul, men det löste ju sig till slut. När vi kom dit igen en och en halv timme senare än planerat så satte dem igång. Jag måste ju säga att ungdomarna ägde gamlingarna så hårt!!

På söndagen pluggade jag, inte så kul, men vad gör man inte när man inte har gjort det man skulle under veckan?!? Dessutom hade EvaStina och Astrid bakat semlor! Härliga tider, de var sååå goda!

I morgon är det vinteridrottsdag!
Jag ska till Kungsberget, och det ska bli sol och mellan 0 och 5 minus, vilket betyder perfekt skidåkarväder! Det kommer bli så härligt! (och ja, det är värt att gå upp vud 05.45, jag lovar!)

Vad mer finns att berätta?
Inte mycket, snart kommer Jennifer hem igen!!!

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Stina

ååh! skidor! Men jag har aldrig tyckt det var värt det att gå upp så tidigt, så för mig brukar det bli en ganska slapp dag... :)

2009-02-12 @ 14:34:03
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0