två bra dagar :)

Jag har haft ett par riktigt bra dagar sedan jag skrev sist! Postmängderna är rätt små just nu vilket innebar att jag för omväxlings skull fick börja jobba 11 igår. Så sjukt skönt att få sova. Trots sovmorgonen lyckades jag ändå försova mig. Inte så bra, men jag är rätt stolt över migsjälv ändå faktiskt. Trots att pappa ringde och väckte mig klockan 10 så lyckades jag hinna med bussen som gick från Roslagsnäsby trafikplats 10.25. Och då hann jag även koka gröt, äta upp den, klä på mig och ta fram en matlåda. Skillat?! Ja, jag tycker det.

På kvällen gick jag promenix med Jennifer. Oj oj oj vad hon fick lyssna mycket på min röst, stackarn. Haha, men ja, hon ville höra ;)

Idag började jag 7, som vanligt, och lyckades stå helt ensam och sortera ett helt postnummer. I vanliga fall är vi två som gör det, så jag är glad och stolt över att jag klarade av att stå själv. Självförtroendeboost, oh yeah! Efter jobbet dushade jag och sedan hängde jag lite med Mange och Sandberg. Jag jobbade lite gratis i väntan på att Jennifers tåg skulle komma in till Tekniska. Vi tog tuben till centralen och gick till H&M. Jag hittade tre jättefina saker :) Jag kanske lägger upp bilder på dem sen, men bara kanske. I alla fall så var det ett par jeansleggings, en skjortklänning och enjättesnygg t-shirt. Jennifer lyckades inte riktigt lika bra, men hon hittade en present till sin ömma moder i alla fall :)

Vi  åt middag i Kungshallarna också, det var mysigt, gott och jättemättande! Sen åkte vi hem. Nu har jag precis kollat på årets julkalender. Jag måste säga att den har potential. Lite löjlig är den, men julstämmningen finns där, och den är helt klart bättre än förra årtes haschiga "skägget i brevlådan". Denna ska jag följa!

Nu börjar "House"!

Klart slut
//Amanda

[edit]
House har haft säsongsavslutning.... snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0