Näsland ;D

Nu är jag i Näsland, hos kusinerna. Det är jättekallt och jättemycker snö, men ändå jättemysigt. Igår tillbringade vi hela dagen i bilen. Det var inte lika mysigt. Vid halv 10 kom vi iväg och halv 7 kom vi fram. Det var tydligen jättehalt och vi såg minst tre bilar som kört av vägen, därför fick inte jag köra någonting. Men det gick bra ändå. Vi lyssnade på musik och jag och Camilla tittade på "Sex and he city" säsong 1 som vi fick i julklapp. Perfekt serie att se i bilen! Om 18 dagar åker jag till Frankrike. Är det inte galet? Jag tycker det känns helt knäppt, men samtidigt så j-la kul!

God jul, och god fortsättning på er! Min jul var jättemysig. Vi firade i farfars lägenhet med mängder av mat och många fina paket. Bland annat fick jag en mini-pc som ni kan se nedan. Nu kommer vi kunna hålla kontakten även när jag är i Frankrike, bra va?!

 

Snygg är den också ;D

 

Jag fick även en resväska, så nu har jag allt fixat och klart. Nästan. Ska bara packa, men det tar jag när jag kommer hem igen härifrån, vilket blir antingen den 7:e eller 9:e, det beror lite på :)

 

Över och ut!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0