Knäpphotet undanröjt

I alla fall för stunden. Jag gör som Miriam rådde mig att göra, skyller allt på hormonerna. Jag känner mig i alla fall lite mer normal idag, och det beror antagligen på att jag pratat nästan konstant med människor om att jag håller på att bli knäpp. Så nu har jag nog gjort halva världen knäpp men själv undvikit att balla ur. Det känns bra!

Nu är det helg! Det är alltid lika kul att kunna sova hur länge man vill. Igår somnade jag nog kring typ två och vaknade någon gång vid 12 och tänkte att snart ska jag gå upp. Sedan sov jag ett tag till och vaknade klockan 1 av pappa som kom in i mitt rum och sa: Amanda, klockan är 1!. Då gick jag upp. Alltså har jag sovit 11 timmar i natt. Det behövdes antagligen. Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag har läst "breaking dawn", den fjärde boken i Twilight-serien. Jag har redan läst den en gång, men då läste jag den verkligen jättefort, för att jag var så nyfiken på vad som skulle hända. Nu tar jag det lite långsammare.

I kväll ska mina päron ut
, för en gångs skull. Camilla och Astrid är på lufsarläger. Det innebär att man åker till Täby församlings görsamlingsgård ute på Väddö och pysslar en helg. Astrid brukar gå till kyrkan en gång i veckan för att pyssla med sin lufsargrupp, och Camilla är ledare för en annan grupp. Förhoppningsvis har de jättekul! Men detta innebär att mitt hus är tomt ikväll. Come join me, anyone?

Över och ut!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hormoner är användbart :3

Jag är sen på att svara på komma-över-erbjudandet (hoppas att någon annan nappade) men jag tycker att vi borde ses innan du drar iväg till Frankrike! (och ger dig av på nya spännande äventyr!)

2009-12-06 @ 15:15:56
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0