Händelserik helg, trots allt.

Jag hade ju verkligen ingenting inplanerat för helgen, men ändå känns det som att jag har hunnit med en del! I fredags hann jag för ovanlighetens skull hem mellan kören och jobbet, så jag slapp ha med mig massa tomma matlådor dit. Efter kören följde jag med Helena hem, vi pratade (eller rättare sagt jag pratade massor och hon lyssnade mest), åt god mat och pratade ännu mer, det var jättemysigt!

I går kom Jennifer hit på kvällen, vi hyrde en film som hette "the proposal". Det var verkligen en typisk amerikansk, romantisk komedi, men en av de bättre av sitt slag. Helt klart sevärd och rolig. Idag var jag inställd på att träffa Karro, men sedan visade det sig att farfar skulle hit på middag, så vi får ta det i veckan hoppas jag! Amanda ringde också och drog ut mig ur huset i några timmar mitt på dagen. Vi hamnade på Överjärva gård där de hade julmarknad. Det var kallt, men mysigt och de hade en jätteduktig kör som sjöng luciasånger. Julstämmningen infann sig ordentligt i min värld.

Nu har jag precis skjutsat hem farfar, sitter och äter upp dagens chokladbit från chokladkalendern och jag tror att när jag skrivit klart detta inlägg så ska jag se på julkalendern. Jag älskar att man kan se den på datorn, om man missar något avsnitt.

Mer än så har jag inte att säga.

Över och ut
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0