Elgiganten

Jag satt precis och läste igenom lite gamla blogginlägg. Jag måste säga att det var ganska kul läsning, om man får vara så osvensk och skriva så om sig själv. Nu var jag det i alla fall.

Jag måste berätta om vad jag gjorde igår! Som vanligt jobbade jag, men när jag kommit hem, efter middagen, då åkte jag, pappa, Eva och Astrid iväg till Arninge för att handla. Eller, egentligen skulle bara Eva, pappa och Astrid åkt och handlat mat, men sedan kom jag på att jag ville gå till el-giganten och titta på mini-laptops. Då bestämde pappa att han inte ville följa med längre, men ändrade sig sedan när han insåg att han kunde få gå runt på el-giganten med mig och titta på roliga teknikprylar. I vilket fall som helst kom vi iväg till Arninge och jag tittade på datorer.

 

Tänk om man fick en sånhär snygging i julklapp :)


Jag lyckades även inhandla årets första julklapp. Det känns bra, men jag är däremot lite småstressad över att jag inte vet vad jag ska köpa för fint till Helena. Hon fyller ju år snart!

Jaja, det är ett senare problem. På elgiganten fanns även en snygg högtalare som man kan koppla till i-poden. En sådan önskar jag mig också, det är antagligen bra att ha i Frankrike, jag kommer försmäkta utan musik.

Klart slut!
//Amanda

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0