15 december

Jag åkte aldrig till Mörby centrum. Jag tar det imorrn i stället, på väg hem från jobbet. Det blir bra. De ringde från 111 och ville att jag skulle komma dit och jobba. Klockan 9 börjar jag. Jag kom på efter att jag lagt på att jag inte har en aning om hur man sorterar post på deras sätt. De använder sig nämligen av ställskåp och inte kammskåp som vi har på 113. Sedan undrade jag om de visste om att jag aldrig någonsin ställt post. Jag hoppas det, annars blir det en otrevlig överraskning för dem i morgon bitti.

När man är ledig en dag, då får man så otroligt mycket tid att fylla ut. I alla fall om man inte träffar någon kompis. Ändå har jag inte fått så mycket gjort. Men jag har i alla fall köpt två julklappar och skottat infarten fri från snö. Det ni. Nu ska jag slå in julklappar och sätta in bilder i mitt fotoalbum.

Later!
//A

Kommentarer
Postat av: Miriam



Hejhopps!

Haha, jo.XD Älskar att skutta rnt som en tok. XD Så himla härligt.XD



Vad är 111 och 113?o_O Och ställskåp? och kammskåp? citymailspråk, pft :P



Oooh, julklappar, det är också najs.XD Försöker pyssla ihop några, men allt blir fult :'P



Hejsvejs igen, och jag tror att du strålade på luciatåget :D Typ bättre än ljusen. :D

2009-12-15 @ 19:46:55
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0