Sjuk söndag

Och inte sjuk i bemärkelsen konstig, utan sjuk som i att jag är sjuk. Jag vet inte vad det var som hände, men vaknade i morse och var inte hungrig (jag är alltig hungrig på morgonen), sedan gick det bara utför, jag ska inte skriva några detaljer. Nu känner jag mig i alla fall bättre, efter jättemycket sömn. Sova, det hjälper mot nästan allt!

På fredag är det lucia, eller det är ju egentligen på lördag, men vi ska gå luciatåg i skolan på fredag. Det ska bli kuuul! Det låter så fiint om kören nu, efter mycket repande.

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Karin Rygge

Hej!

Kul att du också har en blogg! Jag läste att vi har mått ungefär lika bra i dag... En "näradöden-upplevelse" måste jag säga! Men som sagt sova och lite TV gör susen. Vad händer i livet annars?

Kram Karin

2008-12-07 @ 22:19:59
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag kanske smittade dig...? =/ känns som vi mått ungefär lika bra idag alltså ;)

2008-12-07 @ 23:10:00
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0