En gnutta sol!

Det känns som att man lever i konstant mörker på vintern. Jag kom på idag när solen sken in genom fönstret i matsalen hur mycket jag har saknat att bli bländad av solen. Det kan ju inte vara nyttigt för människor att inte se solen på flera veckor, eller? Det känns sådär lagom motiverat att gå upp när det är mörkt ute, sen åka till skolan då det fortfarande är mörkt, och veta att det kommer att vara mörkt när man lämmnar skolan för dagen igen...

Dagen har varit helt okej.
Pappa åkte tidigt i morse vilket för min och Camillas del betydde skjuts till skolan! Härligt att slippa gå från Altorp, vilket vi säkert hade behövt göra. Varför kan man inte bara se till att bussens tider passar med tågets?


En bild från i sommras när vi åkte ut till Haraskär, alla kusiner och våra familjer. Härliga tider!!
Från vänster, Olov (bakifrån) Camilla, Elias och jag.


Nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete, jag har handledarmöte på fredag, och jag har ingen lust att ha en arg Malin efter mig då....

À bientôt!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag älskar oxå solen! "Lös" den verkligen Amanda? ;P Och så kallar du dig språkdoktor! Aja baja...hihi

2008-12-03 @ 19:32:16
Postat av: Anonym

Hihi, jag älskar oxå solen! "Lös" den verkligen Amanda? ;P Och så kallar du dig språkdoktor! Aja baja...hihi

2008-12-03 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0