så gick en dag av ditt liv....

och kommer aldrig åter.... Det finns en bok skriven av Jonas Gardell med den titeln. En väldigt deprimerande bok, men ett ganska tänkvärt citat, i min mening. Idag har jag varit och tittat när min lillasyster spelade innebandymatch. De spelade lika, 6-6, men frågar du mig borde de vunnit. De var helt klart det bättre laget. Men, men man kan inte alltid vinna. Jag har även haft någon form av OC maraton med syrran, som för övrigt heter Camilla. Den serien är bra. Man blir beroende!

Det är vad jag har gjort idag. Inte speciellt mycket, med andra ord. Det kan också vara skönt ibland.

Nu ska jag äta semlor, de är nybakta!

Ha det bra!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jag som är Camilla :D

2007-02-16 @ 23:02:50
Postat av: Anonym

Det är jag som är Camilla :D

2007-02-16 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0