UTTRÅKAD

Jag har ingenting vettigt att göra. Ingenting ovettigt heller för den delen. Så vad gör min dumma, knäppa hjärna? Jo den får för sig att bli überdeprimerad såklart, även fast jag har absolut nada att klaga över. I alla fall inte i jämförelse med andra som har det mycket värre än jag.

Idag har varit en kort dag. Slutade skolan vid halv två och skuttade ner till syo. Individuella valen ska vara gjorda innan söndag och det var en del saker jag behövde fråga om. Jag fick svar, så nu ska jag vara skriva ut blanketten och lämna in den.

Jag klippte mig igår. Riktigt kort, page. Själv tyckte jag att det blev väldans bra, och de reaktioner jag fått har varit bra.  Kerstis var bäst! Hon kommer på morgonen går förbi mig tre gånger och kramar Stefan och jag vet inte allt vad hon gör, men i vilket fall går hon bort mot sitt skåp (hon har ännu inte sett mitt hår) och börjar låsa upp då John kommer fram till henne och frågar om hon har sett mig (syftar på håret).  Kersti rusar tillbaka till mig och  ställer sig ftamför mig och säger "OJ DJÄÄÄVLAR".

Hahaa, det är svårt att förklara så här, men det var väääldigt kul!

Det var jätteläskigt att klippa av allt hår, jag var väldigt nervös innan kan jag säga! Jag menar, jag hade hår en bit nedanför axlarna, nu är det i höjd med min haka ungefär... men det blev bra, vilket är huvudsaken!

Ha det bra, du som läser !

//Amanda

Välkommen hem!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, page gillar jag :)

2007-03-06 @ 21:53:29
URL: http://hogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0