Jag har inte skrivit på tre veckor...

...nästan. Är det ens folk som fortfarande läser denna blogg?

I helgen har jag varit hemma och stökat omkring. Jag har bland annat rensat mitt rum så att det känns lite mer som mitt, har införskaffat ett databord som tog en stund att bygga ihop. I fredags var vi hemma hos några familjevänner på middag och lördagen spenderades mestadels i Uppsala, eftersom jag och några vänner gick på teater och åt middag tillsammans. Alltså har jag varit hemma men gjort massa nödvändiga saker vilket resulterade i ingen tid till att träffa vänner. Det blir det ändring på nästa gång jag kommer hit, det lovar jag!!

Veckan som kommer blir hektisk men samtidigt inte. Jag har första tentan på fredag vilket betyder att jag måste plugga ordentligt så att jag klarar den. Beroende på hur effektiv jag är och hur svårt det är så kommer veckan bli mer eller mindre stressig. Vi har inga föreläsningar förutom en frågestund i morgon, så tiden finns ju. Jag ska satsa på att vara effektiv, det ska säkert gå bra!!

Jag utlovar ett mer utförligt och bildstarkt blogginlägg när tenan är överstökad. Nu vet ni att jag lever, lever ni?

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Karro

Sist jag kände efter var jag vid liv.



Kör hårt med plugget!!

2010-09-27 @ 18:00:14
Postat av: Anonym

Ja manda!

Jag läser din blogg!

2010-10-01 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0