YEEEEEEEES!!!

Fick tillbaka tentan idag, eller snarare, vi fick gå och hämta ut dem idag. Känns som att man spikade ett klockrent VG (vi har betygen IG, G och VG) så det känns bra! Klarar jag bara omtentan också så har jag mina första 7,5 högskolepoäng och mitt första VG. Stabilt!

Oj, det har hänt så mycket sedan sist att jag inte ens vet vart jag ska börja. Jag måste börja blogga igen, känner jag. Skriva ner vad som händer så att jag inte glömmer. Och för att det är kul! Jag har nog bara glömt bort det litegrann.

Sedan sist har jag alltså i skölväg skrivit min första tenta och påbörjat två nya kurser varav en är rolig, den andra inte. Men de väger upp varandra i alla fall. Jag har haft en massa föreläsningar. Några som jag förstått, andra inte.

Jag gör saker nästan hela tiden, det är inte ofta jag bara sitter hemma och ugglar, för så fort jag har lite tid över så pluggar jag. (Eller låtsas som att jag gör det...)

Jag jobbar extra på CityMail så ofta jag kan. I veckan har jag jobbat tre dagar, men två av dem var bara mellan 7 och 12, och torsdagen mellan 10 och 15, men lite extra pengar blir det, och sånt är ju alltid kul!

Annars då? Jag har varit hemma ett par gånger, haft finbesök från Göteborg i Täby, träffat Karro, haft Filippa och Karro på besök här, varit på middag hos Annika och Elias med Amanda och Helena och ja, gjort massa saker.

Det har snöat här, men nu är den borta. Jag vill att det ska komma snö, men samtidigt inte.

Och jag är väldigt ostrukturerad nu märker jag. Det är nog dags för lite bilder i stället för ord tror jag!

"Flea market" på borggården

 

Chokladfrossa på VG

Efter-tenta lunch

Eftertentaförfest!

Eftertentaförfest!

Filmkväll

Kulturnatten, ja, det är ANdreas Lundstedt från Alcazar!

Kulturnatten, mums!

Paketinslagning (men vi var ganska sugna på godiset själva...)

Som sagt...

Vad fint det blev!

Reccegask!

Fina flickor!

Och detta får avsluta mitt bildregn. Hoppas alla mår bra!!

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0