Helg!!

Wihoo, helgen är här, snölöst, grått men ändå, det är helg! Klockan är tjogo i tolv, jag har fortfarande pyjamas på mig och har tillbringat de senaste två timmarna i sängen med en bra bok, "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Den är väldigt speciell och väldigt bra. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och därefter blir det plugg i ett par timmar innan jag ska iväg på lägenhetsvisning. Sedan ska jag kanske sy litegrann, plugga lite till och vid 18.30 ska jag möta upp Anna och Barken vid luthagens livs. Vi ska laga mat tillsammans hemma hos Anna där det senare vankas filmkväll och mys med mitt "gäng" från klassen.

Nu kanske jag ska gå ut och springa en sväng i väntan på att duschen blir ledig. Vad tror ni?

En bild från min, Johan och Helenas promenad över fyrisån igår kväll. Fint va? :)

 

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0