Snösnösnö

Lillasyster undrade om jag inte skulle skriva någon gång, så nu skriver jag! Är som sagt hemma i Täby över helgen, även kallat landsbygden av Stefan. Honom träffade jag igår, vilket var första gången på hur länge som helst, så det var väldans kul att träffa honom igen!

Idag har det slutat snöa, trevligt med lite omväxling efter två dagars snöande, typ. Men nog om vädret, det finns väl roligare saker att berätta? Hoppas jag.

Igår hade vi lite FF eftersom päronen var iväg på fancy resaurang med sina kompisar, så jag och Camilla tog hit lite kompisar. Stefan fick sin teori om killar bekräftad: alla tycker om att spela rockband/guitarrhero. Rätt kul när han frågade om Christoffer (Ring?) och Jeff om de ville spela och det började tindra i deras ögon hahaha. För övrigt är jag imponerad av Christoffer eftersom han lyckades ta sig igenom nästan hela 13 snart 30 utan att ge upp någon gång i mitten vilket både Stefan och Jeff gjorde.

Nu ska jag hjälpa Camix med hennes blogg (eftersom jag är så himla duktig på bloggdesign?) sen kanske jag ska slå på stort och pynta om min blogg? Vi får se, vi får se!

Över och ut
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0