Jag har varit i Näsland!

Därav denna fantastiska bloggtorka. Men nu är jag i Uppsala igen. Trött (vilket är konstigt eftersom jag snittt typ 9,5 timmars sömn per natt) och glad. Det är kul att vara tillbaka samtidigt som det betyder stress och plugg, men snart är det över, och då blir det party! Haha, nej då. Inte riktigt.

Kalaset var väldigt lyckat och trevligt. Alla var nöjda och glada, det blev inte alltför mycket mat över och folk hade mysigt med varandra. Kort sagt det bästa 90-årskalaset jag varit på!

I övrigt träffade jag Miriam i lördags vilket var jättekul. Det var skojj att se hur hon bor i Umeå och se hennes värld. Självklart var det roligast av allt att träffa henne!

I dag kom jag tillbaka hit igen, till Uppsala. Vi har åkt bil hela dagen, men så när jag satt och körde, vid halv fyra tiden, när vi befann oss någonstans norr om Gävle, så ringer Amanda. Hon undrade om inte jag ville äta middag med henne, och det ville jag självklart! Så nu sitter jag här, mätt, belåten och med en kopp te brevid mig. Snart ska jag krypa ner i sängen.

God natt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0