Bloggdesign...

Ja, nu har jag suttit jäääääättelänge och pulat med min bloggdesign. Den är ny, och jag tror att jag är nöjd. Vad tycker ni? Vad borde jag ändra?

Nu är jag hemma i "stan" igen, jag kom hem i torsdags med tåget från Åre. Det tog ett tag, men jag kom fram. Jennifers "farewell get-together" var mysig. Nu har de åkt.

I fredags hade jag också någon slags farewell get-together. Det var jättemysigt och Miriam hade gjort världens finaste kort till mig. Hon är verkligen jättekreativ! Det ska få en speciell plats när jag kommer till Frankrike. Nu borde jag verkligen ta tag i packandet. Förlåt för detta tråkiga inlägg. Jag ska bättra mig.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0