Ibland blir det inte som man tänkt sig.

När jag satte mig vid datorn var tanken att jag skulle kolla min viktiga mail jättefort. Jag har två mailadresser, en som är från när jag var typ 12 som är jättetöntig där jag får roliga mail, och en som är seriös där jag får tråkiga/viktiga mail. Sen skulle jag föra in Mikas nya skiva på min i-pod, och därefter stänga av datorn. I stället kollade jag min roliga mail också, loggade in på facebook, läste Karros blogg och sedan hamnade jag här. Så det kan gå.

Anledningen att jag hamnade här var ett helt fantastiskt inlägg i Karros blogg som fick mig att börja gråta, i alla fall lite. Hon skrev så fina saker, och jag är löjlig så kombinationen blir tårar. Här kan ni läsa inlägget.

I går träffade jag Karro, det var första gången jag var social med någon annan än min familj och mina arbetskamrater på länge. Det var skönt att få känna sig lite normal igen, inte som en utbränd, ständigt arbetande brevbärare. Nja, nu överdriver jag lite kanske, men den känslan finns där ibland, vid sådär två när man inser att man aldrig kommer att komma hem.

I vilket fall som helst har jag haft en bra dag idag. Jag fick ett trevligt distrikt (kungstensgatan, observatoriegatan och delar av upplandsgatan), hann dela klart all post till 6, och jag ramlade inte. Kort sagt, en bra dag.

Nu ska jag sova, vi hörs!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0