Stand-up

Jag har inte så mycket att göra. Jag har kommit på att man får så oändligt mycket mer fritid när man inte har några läxor att göra. Det finns helt plötsligt oceaner av tid att göra annat på. Som att titta på TV, skriva låttexter, vara inne på msn, gå in på facebook, städa.... Tiden finns! Helt fantastiskt.

Igår var jag på EGO-bar, på en komikerkväll kallad Komikaze. En (jag hatar att säga det) före detta klasskompis skulle uppträda. Jag har varit och sett på honom tidigare, men jag tyckte att han var bättre igår, även om kvällen i det stora hela inte var lika bra som förra gången. Senast jag var där höll alla väldigt hög nivå. Nu var det bara några som stack ut. Resten var ganska tråkiga.

Jag tycker så synd om stå-uppkomiker som misslyckas med att vara roliga. Det får mig att må dåligt och nästan börja sympatiskratta, bara för att de ska känna sig lite bättre. Några sådana var det igår. Stackarna. 3 minuter måste ha kännts som världens längsta tid när man står ensam på en scen och försöker vara rolig, men ingen skrattar.

And that's all I had to say about that!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du får la ringa när du e klar på Liiiiidingöö! ;)

2009-10-21 @ 21:24:35
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0