Liiiiidingö

När jag precis slutat idag ropade Sisell, min chef, på mig. Han undrade om inte jag kunde åka till Lidingö och jobba där imorrn. Jag är nämligen inte inbokad på jobb på "113" (eller Vasastan, om ni vanliga, dödliga inte kan era postnummer). Först tänkte jag bara "nej!". Det tar hundra år att åka till Lidingö. Men sedan kollade jag upp det. Det tar faktiskt bara typ en timme. Så då tänkte jag såhär "få pengar, och jobba, eller inte få pengar och vara hemma?". Valet blev ganska enkelt. Så imorrn, klockan 10 börjar jag på Lidingö. Vi får väl se hur det går!

Later!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



kolla in o läs lite dikter o va lite social :)



/Beloni

2009-10-21 @ 18:36:00
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0