Jag håller vad jag lovar

Som kompensation för det tråkiga inlägget igårska jag nu försöka mig på att skriva ett bättre inlägg. Jag hoppas kunna leva upp till det.
















Igår delade jag ut post till adressen jag skulle välja att bo på om jag någonsin skulle flytta till Odengatan; Odengatan 31 C. Som ni ser har de en jättefin, egen gård och utsikt över en fin gamal skola. Man hör knappt trafiken från den ganska gårt traffikerade Odengatan, och det är fina lägenheter. Men, det kostar att bo där också...

Jag hittade lite bilder i min mobil, som jag tänkte dela med mig av, först en bild på en sko i storlek 50 (!) som jag hittade när jag jobbade på Sportex. Stor, eller vad?

Och brevid, en dörrskylt som gjorde mig glad. Det står n00b på den. Det gjorde min dag.




Nu ska jag äta en bulle!
Later!
//Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0