Génial!

Idag har jag jobbat, som vanlig, nästan.

Sebastian (jättetaggat): Tjeenare Amanda!
Jag: Hej Sebastian!
S (fortfarande lika taggad): Gick det bra idag?
J: Jadå, det gick bara fint. Värst vad du verkar taggad?!
S: Jarå! Det är jag alltid när jag pratar med dig.
J: Haha, nu blev jag smickrad, tack! Och du blev röd i ansiktet?
S (lite för bestämt) : Nej, det är jag inte alls!
J: Jodå!

Vissa konversationer på jobbet är helt fantastiska! Som den ovan. Eller andra, som jag inte kommer ihåg. Men vi kan kort och gott säga att jag skrattar ofta och mycket.

Igår var jag på bio med min kära Jennifer. Vi såg 500 days of summer. En annorlunda kärlekshistoria, som verkligen inte var förutsägbar. När vi sett klart på filmen var klockan inte så mycket, vi såg med filt en föreställning (?) som började halv 7, eftersom jag skulle jobba idag. Vi bestämde oss i alla fall att gå från Medborgarplatsern till T-centralen. Det var verkligen jättemysigt, förutom en kort period av regn. Stockholm är vackert på kvällen. Innan bion åt vi middag på coffehous by George. Det är en underskattad kedja av caféer tycker jag. De hade god mat, och det var inte speciellt dyrt.

Vad mer intressant finns att berätta? Jag vet inte, snart börjar House, det får bara inte missas. Vi hörs!

//Amanda

PS förlåt för det tråkiga inlägget, ni får ett bättre imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0