Bläis

Sverige förlorade. 1-0. Vinst Danmark. Bläis, är vad det är, men egentligen inte så oväntat, i alla fall inte för min del. Jag sa redan för två veckor sedan att jag hoppas att jag inte har rätt, men jag tror att det inte blir något VM i år. Sedan blev jag lite mer positiv, men nu är jag negativ igen. Vi kan ju alltid hoppas på att Portugal förlorar både mot Malta och Ungern, men....ja, ni hör ju hur det låter.

Matchens tråkigaste var i alla fall när Sebastian Larssons mål inte räknades. Den var inne och Zlatans inlägg var bra, bollen var ju i luften, vad är problemet? Äsch, nu glömmer jag detta och går vidare. Det får bli VM ett annat år i stället. Med ett spel som kanske kretsar runt lite fler än en spelare, och som fokuserar på att göra mål i alla matcher.

Over and out
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0