Riga here I come!

Nu är det bokad och klart! Den 30 april bär det av till Lettlands huvudstad Riga! Awesome! Som jag nämnt tidigare missar jag ju Valborg, men jag tror att jag klarar mig utan att supa skallen av mig i någon park... för det känns lite som att det är det denna helg går ut på, vilket inte riktigt är min grej, för att uttrycka sig milt.

I morgon ska jag och min kära kompis Jennifer på någonting som heter "Röj 09", vilket inte är riktigt vad det låter... Det är som en slags välgörenhetskväll, många bra artister kommer och spelar, och alla pengar går till minröjning i Kambodja. Bra va? Det ska i alla fall bli jättekul, Erik Hassle och Anna Bergendahl ska ju dit! Nu lägger jag upp ett klipp med Erik Hassle, bara för att han är så BRA!

 

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0