Pop-kungen

...eller king of pop, som han också kallas, Micahel Jackson, har dött. Alla bloggar överrallt i världen skriver om detta, och jag är inte speciellt annorlunda jag. Hans musik är i en helt egen liga, jämfört med annan musik. Det har den alltid varit. Det är helt galet att han är död, galet men kanske inte jättekonstigt med tanke på att han levt ett hårt liv. Hans musik har varit med mig sedan jag vet inte när, och många andra känner antagligen likadant. Han själv har dött, men det har inte hans musik.

Idag har jag jobbat på golfen
. Jag var först uppe vid typ 13 hålets tee, men sedan, efter lunch, tyckte inte chefen att jag skulle vara där längre eftersom det var en lång paus i tävlingen och därmed skulle det inte komma något folk dit på länge. Jag fick i stället hjälpa till i restaurangen, vilket var hektiskt men väldigt kul. Det var kul att känna sig som en i laget och jag tycker att jag gjorde ett bra jobb. Hoppas att de andra också tyckte det så att jag får komma dit igen!

I morgon bär det av till peace and love! Sista, och bästa festivaldagen! Vi åker tåg upp tidigt imorrn och så åker vi buss hem tidigt på söndag. Då kommer jag att ha typ en timme att träffa Charlotte och äta lunch, och sedan bär det av med nästa buss upp till mina kusiner i Bjurholm. Bussten går inte hela vägen, så förhoppningsvis kommer någon och hämtar mig vid Normalings busstation på kvällen :)

Så, om ni inte hör någonting från mig på ett tag, då vet ni varför!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0