Sportlov!

Japps, nu är det LOV! Eller ja, lovet är ju typ slut nu, men ja, det har varit ett härligt lov, därav den usla uppdateringen. Jag har befunnit mig i Österrike, Bad Gastein i en vecka, och jag kom hem idag. Det var verkligen jättehärligt därborta. Inga läxor, inga prov, inget plugg, inga måsten. Detta i kombination med minst 9 timmars sömn per natt har resulterat i att jag känner mig riktigt utvilad! Härliga tider.

Backarna var härliga
, vädret kunde varit bättre, snön var perfekt. Vi hade snö varje dag förutom i onsdags och halva torsdagen. Men snön som föll var mjuk och fin, så den var rikgit najs att åka i, offpisten har nog aldrig varit enklare eller roligare att åka i. Vi åkte skidor hela dagarna, åt trerätters middag och läste massa böcker, härliga tider! Nu är jag hemma igen, i morgon är det sista lovdagen och det känns helt okej faktiskt.

Jag har inte så mycket mer att säga
, jag ska sova nu, och jag återkommer senare med en mer fullständig uppdatering och kanske lite bilder?

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Stina

Ååh, ja önskar att jag också fick åka skidor, var några år sen sist nu :(

2009-03-02 @ 15:44:58
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0