Glad!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, känner jag. Fy på mig. Jag har i och för sig tänkt skriva ett par gånger, men jag har liksom inte hittat dendär inspirationen, eller någonting i den stilen. Men nu så!

I morgon är det bara en vecka kvar till lovet, det ska bli så sköööönt! Jag ska försöka få massa plugg gjort under helgen så att jag kan slippa ifrån det under lovet och resan till Bad Gastein! Jag kommer inte ihåg om jag berättat det, men nu vet ni i alla fall, på sprotlovet bär det av till Österrkie för härlig skidåkning, förhoppningsvis!

Jag är sådär jättefjollig just nu, jag är liksom lite kär i en person, och jag blir sådär härligt fjompigt glad över det. Vi får hoppas att det går vägen denna gång, mer säger jag inte, men ni lär ju antagligen märka av när det händer någonting intressant.... jag brukar ju inte vara så fantastiskt bra på att hålla tyst om just sådana saker när det gäller migsjälv...

Jag vet inte mer vad intressant jag kan skriva här, jag skulle kunna gnälla jättemycket över allt äckligt plugg jag har blivit påtvingad, men jag tror jag hoppar över det, och berättar om min extralånga sovmorgon imorrn! Teatrarna ska nämligen ha sin första uppspelning för detta läsår imorrn, och vi börjar därför senare (fråga mig inte om logiken i detta, jag tror att det beror på brist i kommunikationerna mellan lärarna, men man kan aldrig så noga veta). Så imorrn har jag en lektion och det är teaterföreställning.... najs huh?

Jag har fixat parkeringstillstånd till parkeringen utanför skolan också, så OM nu bilen någonsin skulle vara ledig någon dag så kan jag ta den till skolan, fantastiskt!

Nu ska jag göra någonting
jag borde gjort för läääänge sedan, musikteoriläxan!

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0