Sankta Luciaaa

Wohoo! Jag älskar Lucia! Igår var det luciatåg i Danderyds kyrka med min kör! Det var mysigt, det gick bra men var lite läskigt. Nästan roligast av allt var alla som kom och tittade som kom dit för att se mig, alltså för min skull! Sånt gör mig glad. Riktigt glad. Fråga Elias. Han vet.

Snön har kommit också!
Det är mysigt, men det var jätteläskigt att dela ut post idag. Det var verkligen snorhalt. Men jag tog det lugnt och ramlade inte. Jag lyckades även undvika att krocka eller att välta cykeln. Förutom en aggresiv hund förflöt dagen utan problem. I kväll hade Danderyds Gymnasium luciatåg. Det var väldigt fint, men jag var lite bitter över att vi hade samma reportoar tre år i rad och sedan nu, när vi inte är kvar längre, då gör de en ny. Men, men, sånt är livet.

I fredags hade vi afterwork på jobbet. Jag, Ida, Mange, Sandberg, Micke, Manges tjej Camilla och Jonas stannade kvar efter jobbet för att dricka öl/cider, snacka skit och äta mat. Det var väldans mysigt och blev kanske något senare än jag hade tänkt på grund av en viss promenad i Bergshamra. Sånt tycker jag om!

I morgon ska jag inte jobba, i alla fall vet jag inte om det nu. Därför är jag uppe såhär sent. Men nu är det snart läggdags i alla fall.

Över och ut!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0