Oh my God!

Det börjar närma sig!

Min bilvande skola!

Igen...

ett av de två potentiella boendena.

Och det andra boendet.

OJ, oj oj oj nu känns det verkligen som det börjar dra ihop sig! Jag har in princip bestämt vart jag ska bo, ska försöka fiza förskottsbetalningen nu i veckan och sen är allt klart! Då är det bara småsaker som måste fixas, typ flygbiljetter, mobilupplåsning osv. En sak på "småsakslistan" har jag i alla fall lyckats pricka av idag: Jag har vaccinerat mig mot svininfluensan. Det gick väldigt fort och var nästan ingen kö alls. Totalt kanske jag var där inne i en kvart. Snabbt och smärtfritt, som man brukar säga.

 

Nu ska jag göra en blandskiva till jobbet med lite nyare musik, Sebastians krav :)

 

Later!

//Amanda

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0