Jag håller på att bli knäpp

Ja, på riktigt. Det känns i alla fall som det. Jag har ingen aning om vad jag håller på med. Det är helt sjukt. Som om jag på något vänster vill bli sårad. Fast det vill jag ju inte. Eller? Som sagt, jag går igenom en period av förvirring i största allmänhet. Men samtidigt som jag är jätteförvirrad så tycker jag om det. Jag måste bara hitta något sätt att aktivera mig på i helgen så att jag inte hinner tänka så mycket. Då kan det bli knepigt. Men det ska nog lösa sig. Julklappshandel är det ju aldrig för tidigt att börja tänka på, och så har jag ju lite trevliga kompisar som jag inte träffat på alldeles för länge.

Ja, just det! Anledningen till att jag överhuvudtaget satte mig här var för att berätta en fantastisk nyhet; jag delade ut post idag på 2 timmar och 17 minuter! Wohoo! Det säger antagligen itne er så mycket, men jag har tidigare aldrig lyckats dela på under 2,5 timmar, och bara för någon vecka sedan var jag riktigt nöjd om jag lyckades dela på under tre timmar. Alltså, jag gör stora framsteg just nu!

Nu ska jag fixa en najs spellista så att jag kan dela ännu fortare imorrn!

Klart slut!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Miriam

Skyll på hormoner! allt går att skylla på hormoner! (eller sömnbrist)



hipp hurra för stålamanda - hon som susar förbi på cykeln och som bara är ett blurr i portuppgångarna 8D

2009-12-04 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0