Hej mitt vinterland!

Nja, inte riktigt men nästan. Om det började regna nu så skulle det snöa... eller... ja ni förstår vad jag menar. Om det kom nederbörd nu så skulle den falla i form av snö var nog det jag egentligen ville säga. Helena är i Umeå idag på PIL-intervju för läkarlinjen. Jag hoppas att det går bra för henne, och att hon tycker om Umeå. Hon har ju aldrig varit där! En trevlig stad är det i alla fall.

Jag har hakat upp mig. Jag tänker konstant på en och samma sak. Jag tänker inte säga vad det är. I alla fall inte här på bloggen, vilket gör att det är lite halvsvårt att blogga eftersom jag hela tiden tänker på saker jag inte kan/får skriva om.

Här har ni förklaringen till mina kanske inte så roliga inlägg. Det finns andra förklaringar också, men anledningen ovan är kanske den främsta.

Jo! Nu poppade en ny sak upp i mitt huvud! Jag ringde till Frankrike idag! Det är verkligen inte lätt att prata franska i telefon, måste jag säga.

[edit]
Bloggen blev visst konstig och publicerade aldrig detta inlägg... jaja bättre sent än aldrig, antar jag.

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: charlotte

cred till dig för att du pratade franska i telefon!

haller tummarna för dig att du kan fa ett rum i den där korridoren :)

2009-12-04 @ 11:54:47
URL: http://kaarlotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0