2009

Jag hittade denna i Jennifers blogg och bestämde mig för att göra den!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag var ute och reste i 26 timmar innan jag kom fram, jag bestökte poolcirkeln, tog studenten, var i Österrike, gick på bal, slutförde ett projektarbete, kom över en kille genom att falla för en annan, jobbade heltid (nästan) en hel höst, vrickade båda fötterna samtidigt, gick inte i skolan till vardags...jag har gjort mycket nya saker i år!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga, brukar ändå inte hålla dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.
5. Vilka länder besökte du?
Österrike, Lettland, Norge.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jajamensan!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5 juni, 27 december, 13 december.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag lyckades skaffa mig ett jobb och verkligen tog tag i Frankrikeresan och såg till så att den blev av. Dessutom har jag lyckats hålla kontakt med mina vänner under hösten vilket gör mig glad!
9. Största misstaget?
Jag vet inte om jag gjort några stora misstag i år. Jag ångrar ingenting!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, jag stukade foten jättemycket i somras, och nu har jag varit förkyld ett tag, men ingenting allvarligt.
11. Bästa köpet?
Det vet jag faktiskt inte. Sjukt prisvärda kläder på kupan kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Frankrikeresan som jag betalade i förrgår.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker, trevliga arbetskamrater, underbara vänner, härliga stunder tillsammans med folk som jag bryr mig om och att inte ha en massa plugg, bland annat!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Massa Britney Spearslåtar, I know you want me, So what - pink, we go together - grease, don't stop believing - journey, dansar aldrig nykter - magnus uggla, is it true - yohanna....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket, mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt mig i.
17. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit initiativ.
18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj, min farbror och min farfar hemma hos min farfar.
19. Blev du kär i år?
Japp!
20. Favoritprogram på TV?
Idol (såklart!) Melodifestivalen och House.
21. Bästa boken du läste i år?
Det vet jag inte. Tusen strålande solar kanske, om jag läste den i år...
22. Största musikaliska upptäckten?
Återupptäckte Britney Spears, annars gillar jag Jason Derulo just nu. 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jadå, rutiga kokboken och ett regnställ.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nja, inte som någon kunde köpt åt mig i alla fall :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag vaknade i Näsland av att AnnaGreta kom in i "mitt" rum och sjöng för mig. Jag fick lite paket, jag, kusinerna och AnnaGreta fikade, någa snälla människor ringde och det var en allmänt bra dag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, jag tror inte det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mycket leggings och stuprörsjeans. Självklart klassikern långkalsonger och shorts när det blev kallare på hösten. Dessutom mycket limegrönt....
29. Vad fick dig att må bra?
Att träffa kompisarna, jobba ta det lugnt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Självklart Robin Bengtsson och Jake (Taylor Lautner) i Twilight.
31. Vem saknade du?
Jennifer i januari, och några som jag alltid saknar
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla härlga nya arbetskamrater på CityMail; Patrik, Sebastian, Micke, Magnus, Sofia, Ida, Aina och några till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0