Påsklov!!

Jarå, nu är det ääääntligen lov! Det var länge sedan jag längtade så mycket efter ett lov som jag längtat efter detta. Eller, nej förresten jag tar tillbaka det, jag längtar alltid efter loven. Hursomhelst, det är skönt att det är lov nu var min poäng.

Jag har inga fantastiska planer med mit liv under detta lov, utan jag tar det lite som det kommer. idag har jag köpt studentklänning! Den är jättefin, tycker jag, vit med volanger. Min chef ringde idag också, så nu ska jag jobba fredag, lördag, söndag = pengar!

Igår var jag och Helena i stan för att titta på klänningar, både till studenten och till balen. Turen var verkligen med oss, eler någonting ditåt, för jag hittade en balklänning och Helena hittade både skor och studentklänning. Min klänning är verkligen jättefin så nu längtar jag tills jag får använda den, om en månad och 13 dagar.... haha, den 20:e maj är studentbalen. det blir kuuuuuul!

Annars har jag träffat Jennifer, Maja, Carro och Malin sedan jag fick lov. Jag har varit på obehaglig (men bra!) teater med halva klassen och jag har tränat. Imorrn kommer farfar och Olle hit, Camilla fyller 17 på torsdag, så vi ska fira henne.

Nu har jag inget mer att säga, jag ska gå och slå Jennifer en pling.
À bientôt!
//Amanda


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är så underbart med lov!! :D Har dock plugg :(:(

2009-04-08 @ 11:41:55
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0