Solen glimmar blank och trind

Ja, eller inte. Men det är titeln på den Bellmansång som vi fick i uppgift att dramatisera/gestalta på annat estetiskt sätt i svenskan. Riktigt kul var det, att få flumma ut lite och bara göra någonting estetiskt som omväxling till alla inlämningar vi har hela tiden. Dessutom var engelskan inställd, vilket var min sista lektion, så jag slutade halv tre i stället för halv fem!

Snön ligger kvar, förhoppningsvis stannar den, även om det sägs att den försvinner i morgon. Jag väljer att vara optimistisk och hoppas på att den stannar. En vit jul vore ju inte helt fel, eller?

Nej, nu när jag inte har så mycket läxor ska jag försöka jobba lite på mitt projektarbete.

Later!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jäniför

Mmm det skulle vara bra najs om snön kunde ligga kvar..Men som det verkar nu så har den ju redan börjat smälta =( Weeeellwell

2008-11-26 @ 21:18:30
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Stina

Skönt för dig att du inte har så mycket läxor!

Jag slutade nämligen också tidigare, 11 istället för 3! :) Men jag gick direkt hem o drunknade i läxor :P

2008-11-27 @ 14:05:55
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0