La Zona

Vad är grejen med att skratta när man inte vet hur man ska reagera? Vi var med skolan på filmhuset idag för att se en film som hette La Zona. I flera scener, som till exempel när en kvinna blev misshandlad eller när en pojke blev ihjälslagen, var det folk som satt och skrattade.

Det är inte okej

Det tycker i alla fall jag. Jag vet att det var folk som satt och grät till filmen för att de blev så berörda, och så är det folk som sitter och skrattar. Vad är grejen? Varför inte bara sitta tyst och inte reagera överhuvudtaget om man är så osäker i sig själv att man inte vet hur man ska göra?

Jag antar att folk på Danderyds Gymnasium helt enkelt är riktigt omogna.


Filmen var väldigt bra, enligt min mening. Det var positiv. Och körrepetitionen var rolig den med, vi fick en liten stjärna i kanten för att vi kom dit efter filmen, det var många som skolkade. Stjärnor i kanten är alltid bra att ha.

Kom, kom signade jul, - kommer jag någonsin kunna sjunga de orden uttan att bli full i skratt?

Vi synes!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Stina

När jag såg den så var det ingen som skrattade (vad jag märkte...)Men vi såg kanske inte samma tid? Min började klockan 12 :) såg med typ IE och ngra till :P

Men ja, vissa människor på dagy är omogna.

2008-11-24 @ 15:31:00
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0