KÖRKORT!!!

Yes, idag var det dagen D, i alla fall för mig, det var upp till bevis om jag skulle klara uppkörningen eller inte. Galet nervös som jag var så kunde jag inte riktigt sova igår kväll, och när klockan ringde vid 06.15 så var det mindre kul att gå upp. Pappa var så snäll och körde mig till trafikskolan, och sedan bar det av mot Sollentuna. Körningen innan uppkörningen gick inte alls speciellt bra. Men när "utexamineraren" kom och satte sig i bilen så gick det hela strålande. Uppkörningen var egentligen ganska enkel, jag tog det väldigt lugnt och det gick som smort.

OCH NU HAR JAG KÖRKORT!!!!

Det är galet vad härligt det är!
När det har slutat snöa här ska jag sätta mig i bilen själv och bara känna på hur det känns. Jag är så glaaaaaaad!

Jag har haft en fantastisk dag!
Jag har haft ett helt galet bra flyt! Jag tar det från början:

- Morgonen och körkortet är en självskriven punkt på denna lista
- Så kom franskan och det visade sig att jag inte missat någonting --> inget plugg att ta igen
- Fotografering för Lucia i Mörby centrum stod på tur och trots att jag kände mig jätteskabbig så blev bilderna ovanligt bra för att vara på mig, jag lägger upp en bild när de kommer i tidningen.
- Eftersom att jag hade fotografering så missade jag hela kultur-och idéhistorialektionen, men när jag kom dit visade det sig att jag inte missat någonting där heller --> inget plugg att ta igen
- På svenskan går jag iväg för att hämta ett papper i mitt skåp. Precis när jag står och låser upp skåpsdörren hör jag att mobilen ringer inne i skåpet och jag svarar. Det var en kille från "my academy", ett företag som förmedlar läxhjälp, som ville att jag skulle komma på jobbintervju.
- Sista lektionen var inställd på grund av sjukt barn, så jag slutade halv tre i stället för halv fem.
- Första lektionen i morgon är inställd, så jag börjar 12.30 SOVMORGON!
- Vi har temadag etik och moral, vilket betyder att jag endast ska se en film på filmhuset och sedan ha kör i morgon, och det är allt jag har i skolarbetesväg.
- På fredag är alla lektioner inställda eftersom att vi ska på saco-mässan.
- Sedan är det helg!!!!!

Någon som förstår varför jag inte skulle vara glad?

Livet leker!!!

Hoppas det gör det för er med!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jäniför

Najs med flyt! :D det är du värd ;)

2008-11-20 @ 00:43:48
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0