Cocktailparty!

Torsdag och det var cocktailparty som gällde. Efter ett telefonsamtal till Helena lyckades jag komma på vad jag skulle ha på mig inför kvällen och efter middagen bar det av till Stocksundstorp. Vädrets makter verkade inte vilja att min frisyr skulle hålla sig, så när jag gick från Stocksunds tågstation mot Amandas hus så blåste det motvind och reglet piskade mig, inte alltför trevligt. Jag kom i alla fall välbehållen fram till Amanda.


Här ovan har vi de tre favoriterna, Lennart, Tequila sunrise och Isbjörn. Lennart var kanske favorit för att det var så kul att säga "Jag kan inte vara otrogen mot Lennart" osv...

Partyt var verkligen jätteroligt. Amanda och Michelle hade bjudit sina närmaste tjejkompisar så totalt var vi sju tjejer. Alla fick i uppdrag att välja en drink från en lista de gjort och sedan göra sju stycken sådana drinkar. Därefter provsmakade vi alla drinkarna och bedömde dem. Drinkarna var väldigt varierande, vissa var jätteäckliga och andra goda.

Kvällens bästa var i alla fall Mikaelas "Smaken är som baken" Ett intärnskämt som hon kommer få stå ut med ett tag....

Riktigt lyckad kväll!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0