Valborg

Igår var det partydag nummer ett. Fast jag tyckte det var rätt lugnt, jämfört med förra året. Det var inga som vad på kråkudden i år... Förra året var alla där. Men vad vet jag, de var säkert någon annanstans och partade, antar jag. Själv var jag med A-C, Kersti och Stefan hemma hos Stefan. Vi hade det jättemysit.

Är lite trött på att jag aldrig får veta saker... I går sms:ade jag en kompis och frågade vad som händer i kväll, han svarade inte. Senare fick jag veta att han tydligen skulle ha fest.. Kul att man får veta liksom... Två andra kompisar skulle vara med en kompis kompis. Jag måste vara jävligt otydlig eller nått, för jag tyckte jag gjorde ganska klart att jag gärna skulle vara på att hänga med, men det var ingen som frågade... gah, irriterande. Jag är på riktigt gnällhumör.

Jag antar att även om jag hade vetat om de där två ovan, så skulle jag ha gått till Stefan i alla fall, och jag ångrar inte att jag inte var med på de två andra, men det är ju kul om man blir frågad ibland om man ska med.... Speciellt som jag har sagt till alla de tre inblandade i ett antal veckors tid att jag är taggat på fest... Men jaja, whatever.

Stefan, A-C, Kersti och jag hade jättekul, det var länge sedan jag skrattade så mycket åt så lite, faktiskt :) det var riktigt kul.

Vi får se när jag orkar blogga nästa gång...

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0